Nu packar vi

Är det inte renovering så är det packning...och nu i helgen packar vi för fullt och kör saker, så förlåt snälla du som läser för dåliga uppdateringar.
 
Har hunnit ha finbesök av förra ägarinnan av Lillträsk, hon kom och hälsade på med sina två barnbarn. Väldigt trevligt att träffa dessa människor och prata både då och nu.
 
Fy vilken åska...och jag som sitter på golvet vid alla uttag under ett fönster!! Sofforna är borta, likaså allt som går att sitta på. Men jag ville visa dig vad som händer i Lillträsk....så jag gör det snabbt innan åskan tar mig!! =)
 
Elektrikern blev klar med elen i Fredags & jag känner mig stolt som en tupp över mitt val av placering på dessa två fina "spottar" i taket. Fint va??
 
 
Kyl & frys har kommit på plats i det gamla skafferiet
 
 
 
 
 
 
Tänk att detta var för några månader sedan i köket...
 

Och detta när vi slog ut väggen till det som nu ska bli badrum...
 
 
 
Vi är duktiga!!!!
#1 - - anki edin:

Såå himla duktiga ni är!!