Kvällstur

Idag fick det bli en dragtur på kvällen. Dels för att det var bra temperatur och så var jag ju tvungen att prova min nya pannlampa som jag inhandlade igår då jag och mamma var på shopping. Funkade perfekt. Jag är jättenöjd! En Silva lampa. 
Lyra var återigen duktig på att dra och bästa av allt, hon måste banne mig lyda oxå... hehe. 
Lill Kiwi -frukten hakade på bra och är nu trött. Passar bra med trötta hundar, jag ska kasta mig på soffan och bara mysa, Henke är på kollegie ikväll. Tjejmys får vi ha då. Tog några bilder.. hmm...men i mörkret och hög fart, ja du förstår nog att jag är nöjd med de suddiga bilderna som överhuvudtaget blev. 
 
 
 
Lyra ville ha en liten kram istället för vara med på bild 
 
 
Lyra visar sin tjuuusigaste look... hihii 
 
 
Tack för titten, ta hand om er. Hejdå.