Tårar

Bilen med klassisk musik och Kiwi fick se mina tårar idag. Inte ledsna tårar utan mer glada och jag-är-uppskattad-tårar. 
Dagens första kund hade lämnat julklappar på köksbänken. Fin choklad och ett presentkort på skönhetsbehandlingar! 
Blev så himla glad och överraskad. 
 
Och då kom dom bra tankarna. 
Fan vad bra jag är som lyckats ta mig hit med nytt liv och företag från botten liv med "gud" själv (trodde han). 
Att känna sig behövd, betydelsefull, värd något...det behöver alla. Jag får det både hemma och på jobbet varje dag. 
Tacksam. 
Tacksam. 
 
Nu vänder det. Ljuset är på väg. Efterlängtat. Idag träffade dock solen min nästipp genom ett fönster och bara det fick mig att le. 
 
Ikväll myser vi bara i soffan och tänk att det redan är torsdag imorgon! Ha en fin kväll. 
#1 - - Anki E:

❤🎅

Svar: <3
Mia Öhlund