Livrädd

Om du icke tål svärord kan du antingen sluta läsa eller scrolla ner fortare än attans...


.
.
....gudförbannadejävla dåre! Ungtupp som för fan kör på fel sida av vägen varje dag för att han har så jävla intressant telefon! 

Så....nu fick jag vräka ur mig det. Men jag är fortfarande livrädd...du som kört till Lillträsk vet ju hur krokig vägen är och att man inte har så många valmöjligheter vart man ska ta vägen. Usch...

Haft en fin dag idag. Varit hos fin kund, mycke prat och skratt som slutade med fotografering. Jag har världens bästa kunder 😊


Efter jobbet till staden och lunchade med finvännen. Alltid lika trevligt. 
Och efter det fick Kiwifrukten en liten promenad i city och p-hus.
Söt-nöten finner sig i allt och inte berörd över nåt. 

När jag kom hem var Gunde och Marie på besök. Ja svanarna...

Inte mår man dåligt med denna utsikt. 

Katt och hund tog ett steg framåt idag när dom i stort sett delade på att diska en tallrik. Sen låg dom hyfsat nära och somnade 😍


Idag är en dag då jag känner stor tacksamhet. Harmoni och härvaro. Kan se det stora i det lilla. 


Tack snälla för att du tittar in. Tryck gärna på hjärtat då blir jag glad ❤

#1 - - Anki%252525252520E:

Gulle Mia 🌞

Svar: 😄
Mia Öhlund