Kiwi och kurator

Alltså denna stövare...hon är fasen den coolaste någonsin! Morgonens första kund tyckte att Kiwifrukten kunde få komma in i huset och vara med mig medans jag jobbade. Så att hon inte skulle frysa i bilen. Funderade både en och två gånger men sedan tog jag in henne. 


Hon följde mig till de rum jag var i och låg lydigt kvar där jag sagt hon skulle ligga. 

Imponerande! I ett helt främmande hus. 
I köket somnade hon på mattan...

Kunden har godkänt att bilderna publiceras. 


Så stolt över sötnöten!
Hon raserar alla mina fördomar om stövare. 

Igår var jag på ett utredningssamtal hos kuratorn jag har väntat på i 7 månader. 
Hon sa allt jag tagit reda på själv under dessa månader...så nää...jag lämnade rummet och hoppas någon annan får mina tider istället. 

Idag fick jag en rolig överraskning av mor och far. 3 små böcker från när jag var liten. Behövde bara se omslagen på böckerna så slungades jag tillbaka i tiden och blev liten igen. Tänk hur hjärnan lagrar minnen. Otroligt. 

En av de små böckerna var faktiskt lite komisk i sin titel med tanke på namn och yrke. 

Hahaha...kolla frillan. Som jag en lördagsmorgon!!


Hoppas du mår bra.