Tiden går..

Oj dagarna bara rasar iväg! Jobb varvas med pussel och mysiga kvällar i nya sofforna. Ska visa dig bild senare, just nu är vardagsrummet ett mindre kaos med gamla soffor, nya soffor, ett pussel som tar plats och dessutom en av dom gamla fåtöljerna åt Kiwifrukten...hmmm...


Inte. Nå. Bortskämd. Alls.


Börjar märkas att ljuset är på väg tillbaks, både på morgonen och kvällen. Får alltid en krypig känsla av att gå mot våren...blir så många måsten som jag börjar stressa över redan nu. 

Mår bra. Klarare. Bort med det konstgjorda ur kroppen. Jag håller på att bli någon jag egentligen knappt varit. Känns konstigt. Nytt. Spännande. 


Har jag kastat bort halva mitt liv på att må skit och äta hormoner? Får nästan panik...vill göra så mycket! Utvecklas. 


Nä nu ska jag ta tag i pussel. 
Kram på dig. 

#1 - - josefine:

ville bara kika in och önska en glad alla hjärtans dag (: ​

Svar: Tack detsamma.
Mia Öhlund

#2 - - Anki%2520Edin:

Hej. Så härligt att höra att du börjat må bättre och så småningom jättebra!👍👍😘

Svar: Tack.
Mia Öhlund