Så går det...

Henke trodde på fullaste allvar att han skulle klå mig i armbrytning! Tsss...armstark privat hemstäderska med mångårigt kroppsarbete i lösdriftslagård med nästan 200 fin-kossor....hmm..låter som en kontaktannons 😂😂😂


Nädå...jag skämtar bara. Henke fick ett samtal från Sunderby sjukhus tidigt imorse att dom fått ett återbud på ortopeden och frågade om han ville komma. Och det ville han!


Han har haft karpaltunnel syndrom i flera år nu så det hade varit dumt att tacka nej till dagens erbjudande. 

Jag fick snabbfixa dagens schema och tack vare fina och hjälpsamma kunder så kunde jag vara chaufför. 

Från det att han lämnade väntrummet till att vi satt i bilen igen tog det 59 minuter. 

Jag hann knappt sitta i lugn och ro i cafeterian med min tidning 😉

Så nu är det högläge och vila som gäller. 


Men du...vad är det som händer i vår värld???
Orkar man ta in alla hemskheter? 
Jag tror att vi lagrar allt hemskt inom oss omedvetet och det tar energi av oss.
Hemska saker händer som vi blir matade med överallt och vi kan inget göra...

Jag använder reiki healing på mig själv för att få ljus och energi. 

Ta hand om varandra. Kram. 

#1 - - Anki%25252525252525252525252520E:

Hoppas på snar bättring för Henne.

Svar: Tackar 😊
Mia Öhlund