Äntligen Torsdag

Jag har haft torsdag hela veckan, tänkt åka till fel kunder på fel dagar. Ojoj...så idag är det extra skönt att det faktiskt är torsdag!

Varför känns det så ibland?
Samma sak då någon tycker att dagen varit lång och själv har man knappt hunnit med för att den gått så fort. 


Asså igår morse...körde bil, hamnade bakom annan bil, eller faktiskt i morgonrusningen. 

Rusningstrafik. Jo det existerar även i Piteå. 

*trumpet-fanfar*

Hur som helst så kastar föraren i bilen framför ut en cigarettfimp. Va?
Jo det gör väl alla som röker i bilen...men i detta fall så studsar fimpen på min vindruta.
Åh vilken gnällkärring...jag vet. Men ändå..

Jaja...vet inte vart jag ville komma med detta. Inget att bry sig om även om det kändes som att jag velat stoppa personen i fråga och trycka fast fimpen där personen i fråga garanterat aldrig haft en fimp förr!
Nåja...

Fick en mysstund med Kiwi i kökssoffan när jag kom hem från jobbet. 


Och efter middagen hjälptes tjejerna åt med disken 😉


Ja du vännen..så spännande var denna dag...TORSDAG...vet iallafall vilken dag det är. 

Och vet även att dagens almanacka stämde. Nya försök imorgon. Kram. 

#1 - - Anki%2525252520Edin:

Fredag imorgon!😉😉

Svar: Yeeees
Mia Öhlund