Härvaro

Att leva här och nu är svårt. Att bara fokusera på nuet. Tankarna flyger iväg till både dåtid och framtid. 

Tänk så dumt att slösa energi på sådant man ändå inte kan påverka!

Att vara närvarande. Viktigt. Närvaro. 

Jag tar det ytterligare en bit och tänker:
HÄRVARO. 
Krävs träning, träning och träning. Det ska gå. Orkar inte ödsla min viktiga tid på det jag faktiskt inte kan påverka. Så låt oss skapa Härvaro. 

Veckan har gått snabbt tycker jag. Haft bra samtal med mina fina kunder. Är så himla glad och tacksam över dessa människor. Idag jobbade jag och Jenni ihop och det var kul. Inte ofta vi gör det då vi har så många kunder var för sig men idag blev det så. Lät nog som vi käkat fågelfrö båda två..haha...blaablablaa. 


Fantastiskt väder att komma hem till idag. Solen sken och på solsidan visade termometern +17,7 grader!


Sakta börjar kroppen vakna ur vinter idet när man känner solens strålar. Jag vill putsa mina fönster!!! Dra mig baklänges så skitiga. Tur att det inte syns på bilden. 


Lyra och Kiwi har det gott ute. 


Eftersom vi jobbade ihop idag så blev det en kortare dag och jag tog tag i vardagsrummet då jag kom hem. Nu börjar det likna något även om det är tomt på väggarna och saknas andra saker som ska göra rummet mysigt. Taklampa till exempel....vad ska jag ha???


Nu väntar en lugn kväll. Hade tänkt städa färdigt här hemma ikväll..men va fasen...lämnar badrum och golven till imorgon. 


Härvaro.
Trevlig kväll.