Helg och storm

Hej fina du,  hur har du det? Hoppas att du inte har blåst bort. Jiizez vad det har blåst här! Just att det blåser är det väder som jag är mest rädd för. Det kan blixtra och dundra och vara vilket väder som helst utan att jag bryr mig men kraftig vind då blir jag liten som en myra. 


Trots stormvindar så har helgen varit bra. Dock har jag inte målat det jag skulle...fy på mig...men fixat och donat ändå. 


Du kan inte ana hur tacksam jag är över allt vi åstadkommit med både liv och hus. Så himla viktigt att stanna upp och fundera vad som är viktigt och verkligen känna den där tacksamheten. Särskilt i dagens ytliga samhälle där allt och alla ska följa samma mall.
Omge dig med saker som betyder något och som du tycker är fina, 
inte för att alla andra har. 
Gör det du blir glad av även om det är utanför mallen. Du är viktigast. 

Igår kväll fick vi så himla trevligt besök av Malin och Andreas. Skönt bara sitta och prata. Synd att tiden alltid går så fort då man har trevligt. 😊


Idag trotsade jag och Kiwifrukten stormen och drog på promenad för att möta Henke. Men dra mig baklänges alltså...raglade omkring på vägen som en dåre och Kiwiöronen flaxande hysteriskt. 

Men vi tog oss framåt och var ute en och en halv timme. 


Oj nu har jag bara 8 % batteri kvar i mobilen. 


Jag har beställt en eos lampa till vardagsrummet. Kommer bli snyggt. 

Nä nu måste jag leta en laddare...men det är alltid kul att berätta saker för dig när du kikar in. Kram och ta hand om dig. 

#1 - - Anki%252520E:

Tur att inte öronen på Kiwi blåste iväg😉

Svar: Eller hur? 😉
Mia Öhlund