Mitt i Lördag

Hej vännen. Sitter du också och tittar på skidor idag? Jag har tittat. 

Vår morgon började kl 5 i morse.....
                  
                         *tystnad *

Hur galna är vi? 😂
Henke jobbade på med sovrummet uppe och jag tvättadiskastäda och baka.
Sen har vi tuppelurat lite under dagen oxå. 😊

Jag bakade philadelphiabullar i långpanna. Blev inte nöjd!!

Men det är som vanligt när jag ser mig själv framför mig som en kvittrande, trallande bagare med snyggt och rent kök...då går det åt skogen. 
Svettig, stressad, grejer överallt och en misslyckad kaka. 
Jaja det gör inget men nästa gång gör jag det större receptet. 

En sak som gör mig glad är att min kropp fungerar! 

Efter drygt 20 års hormonknaprande så funkar den som den ska igen och jag känner mig som en hel människa. 
Jippii för kroppen! 

Ikväll ser vi skidor och Talang. Sen kanske vi åker en sväng. 


Ha en fin kväll!