Spökar!

Idag gjorde dessa två brudar helg tidigt på grund av en avbokning. Redan vid lunch var vi färdiga och åkte till mor och far för kaffe och macka. 


Idag har varit en si så där dag. Det är så jäkla mycket jag vill göra,  både med mig själv,  mitt företag,  huset...så istället för att stanna upp och fundera vad som är genomförbart så skiter jag i allt bara för att det blir för mycket i skallen. Allt ska hända nuuu! Helst igår och tänker man längre än en vecka framåt så går det inte genomföra för då är det för sent. Ja du hör ju själv hur dumt det låter...

Mycket tankar idag. 

Men trevligt hos mor och far var det och Kiwifrukten snålade till sig en skorpa 😁


Ibland kan man ju fundera över om det finns naturliga förklaringar på sånt som händer eller finns det något annat väsen omkring oss. 

Jag tror absolut inte att vi är ensamma. 

Vårt hus är gammalt och ibland händer det saker. Nu är det min ljusslinga i badrummet som lever sitt eget liv. Ibland tänd och ibland släckt...och det finns verkligen ingen förklaring på det. 

Har dock aldrig känt mig rädd här. Det som finns är enbart av godo. 


Ibland hoppas jag att det är någon som jag saknar här på jorden. Någon som gick för tidigt. En sån person när man önskar att det fanns en telefon till himlen. Bara få höra dennes röst en liten stund. 
Jag väljer att tro att det är någon som jag saknar som finns här...

Vi har väl alla någon som vi saknar. 

Så är livet..

Nu hoppas jag att du får en riktigt trevlig kväll. Ta hand om dig. Kram.