Skön söndag

Visst blir man väl ändå lite gladare av shopping emellanåt? 

Idag har jag bara varit hemma och fixat och myst. Ryggen är på bättringsvägen  (fick sjukskriva mig hela fredagen 😔)
så idag passade jag på att hänga lite gardiner och byta filtar o kuddar. 

Svängde ihop en sverigekaka med kanelbullesmak oxå. Så himla härligt sitta och fika och titta ut på en helt gråfärgad värld med sol. Minus 7 grader förvandlade världen gnistrande grå idag 😊


Åsså finaste Kompis och Stina i morgonens första strålar. 


Är så jäkla velig..ska jag köra på med mina tårtor och annat gott...eller ska jag bara låta det vara? Vill ju verkligen, men det måste ju finnas någon som vill ha dom oxå. Jaja...får fundera lite på det. 


Snö fick vi häromdagen. Ljust och fint. 
Här från jaktmarken..

Nä nu ska jag fortsätta städa och fixa...nu har jag ju fått vila en stund medan jag skrev till dig. 

Hoppas du har en skön söndag 😊