Bullbak och halsont

Haft flera besök i Lillträsk idag. Alltid lika trevligt. Henke rivit på övervåningen, Lyrisen filosoferat runt gården. Jag och Kiwifrukten bakat gobullar. Saffranssmörbullar. Sjukt goda! 


Känner mig inte riktigt pigg. Ont i halsen och låter som en riktig karl!! Hoppas att det inte blir värre. Vill inte bli sjuk 😔

Kiwifrukten roade mig med sin jakt på en fluga. 
Viktig information:
En fluga mindre i Lillträsk 🤘

Sen letade hon solstrålarna och somnade 


Igår kom ett paket från svärföräldrarna i södra Sverige. Innehållandes jättefina kökshanddukar, coola disktrasor och de sötaste små påskljusen. Trevligt! Tack! 


Dags att ta något att dricka för halsen och hoppas att det blir bättre. 

Men vad är lite halsont om man jämför med allt annat elände som händer omkring oss...hat som föder hat. 
Usch...
Ta hand om dig och dina nära, 
ingenting är faktiskt viktigare. 

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Så gott

Svar: Ja bullarna blev goda...trots att jag inte kan baka 😋
Mia Öhlund

#2 - - Anki%252525252525252525252520Edin:

Kram och krya å dig❣

Svar: Tack snälla 😊
Mia Öhlund