Fjäderlampa och Lyra

Idag kom det efterlängtade plinget i telefonen som berättade att det fanns ett paket att hämta. Min alldeles egna Eos fjäderlampa. Slog vildsint på tangentbordet för att få klart pappersarbetet i företaget,  ville bara iväg efter paketet! 


Blev otroligt fint och jag är jättenöjd. 


När jag hämtat paketet åkte jag till föräldrarna eftersom pappa kan allt om lampor och har allt från kablar,  kupor, skärmar, färdiga lampor eller så bygger han ihop. Värt ett besök!!

Där fick jag hjälp med kabel till min lampa. 
Med mig hade jag den här snyggingen. 

Vete tusan vad hon gör på bilden...hon skäller då inte. Skriker rakt ut för att matte sitter och knäpper selfies och inte tittar på vägen?? Självklart stod jag stilla med bilen, det fattar alla som kört mellan Lillträsk och Åträsk...inte många chanser att kråma sig i nån kamera efter den serpentinvägen! 


Lyrisen fick bli bortskämd idag. 
Först hjälpte hon pappa att skruva lampkabel. 

Sen bli omhändertagen uppe hos mamma. 


Och som grädden på hundfodret blev hon kammad av pappa...jamen du hör ju! ❤


Som straff för att jag hämtade paket innan jag var klar med papperna så har jag nu kvällen räddad vid tangentbordet. 

Tjipp och kram. 

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Så fint

Svar: Tack snälla 😊
Mia Öhlund