Mina små trähus

Hej vännen. 

Nu kan jag visa dig vad som hände här hemma igår. Jag har byggt upp en ny by!
Min snälla man kapade bitar enligt mina mått och sedan slipade jag och målade med Camilla som sällskap. 

Imorse målade jag klart och ställde i ordning. 


Ställde några på byrån i hallen med ett ljus. 

Resten ställde jag på rad på ett litet bord med ljusslinga. 


Blev glad och nöjd med mina små hus...dom är inte perfekta eller köpta på någon cool butik, men dom är mina och det räcker för mig 😊


Igår kom ett litet framsteg mellan Kiwi och Greta. Känns så varmt i hjärtat att se katt kunna gå förbi hund ❤

La in ljusare matta i badrummet. Den röda passar bättre på vintern. 


Nu ska vi få lite mat i magen och sedan njuta av dagen som är kvar. 

Kram på dig och klicka på hjärtat innan du går 😊

#1 - - anki:

Så himla påhittig du är!!!! Blev ju jättefint med dina småhus !!!! Kram

Svar: Tack 😚
Mia Öhlund