Sista uppstigningen imorgon

Några skälvande timmar kvar och sen är det semester. Känns helt okej 😊


Det har hänt mycket sedan sist. 

Älskade Kompis försvann. 
Fick panik och hämtade ny kisse.
En vecka senare fick vi tips om folk som sett Kompis. 
Nu har vi två kattungar och dom är helt underbara. 
Stina heter minsta. 
Kiwifrukten älskar sina små vänner och vice versa. 

Jodå jag vet att katter kommer tillbaka men en kattunge som bara har varit som längst på promenad runt huset och sedan uppslukad av jorden...för att sedan hittas en kilometer bort. 

Framkom att han blivit skrämd av åskan. 


Denna vecka är Henkes grabb här hos oss. Trevligt med en nybliven tonåring 😊


Haft en period då jag inte kunnat stänga av huvudet. Vet inte varför. Energislukande!!

Nyss cyklat med Kiwifrukten. 
Grabbarna är hos grannen och fiskar. 
Jag har nybakade bullar som väntar när dom kommer hem.
Allt känns bra och lugnt ikväll...visst kan jag hoppa över att dammsuga ikväll? Skräpet ligger nog kvar tills imorgon 😉

#1 - - Anki%25252525252525252525252525252525252520Edin:

Jej. Skräpet ligger garanterat kvar i morgon😉Så underbar bild!😍Hpppas du har tid för mig snart😉

Svar: Jajamensan. Nu har jag semester alldeles strax så vi får prata ihop oss med mamma.
Mia Öhlund

#2 - - JUNITJEJ:

Verkligen söta små änglar!

Svar: Tack snälla 😊
Mia Öhlund