Nytt kapitel...

Nu har jag börjat ett nytt kapitel i livet. Från och med igår så är jag ensam med mitt företag. Min anställda skulle plugga och sa upp sig. 

Hade det varit för något år sedan så hade jag fått panik och tagit in vem som helst...men inte nu.
Känner mig helt lugn och känslan av att nu jävlar kör jag!!

Och vet du....det känns så himla bra 😊


Sen vill jag ju fortsätta med reikin oxå och det ska jag satsa på. Det behövs. 
Så tveka inte att höra av dig om du vill boka behandling 🥀
0731811131 

Hade en fin behandling idag på en kvinna som blev jättenöjd. 
Kiwifrukten är oftast med på alla behandlingar. 
Hon tittar till den som får behandling och sedan ligger hon bredvid hela tiden. 
Hon känner nog av de härliga energierna. 
Greta var oxå med en stund idag. Dom var kvar i rummet även när kunden åkt ❤

Nu ropar tvättmaskinen på mig 😋

Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram.