Överraskad kund

Nu ska jag berätta vad jag gjorde i onsdags. Jag överraskade en utav mina gulliga kunder. 

Jag ska göra en lång historia kort...

Min kund blev änka för ett år sedan och blev förståeligt deprimerad och tappade livslusten. När jag började vara hos henne fanns bara mörker och inget skratt, men jag har kommit närmare och närmare henne och nu skrattar vi ofta och snackar om snygga karlar och allt möjligt. 

Hon har öppnat upp och blivit gladare...och dessutom berättat om sin dröm att få återuppta sitt målarintresse och få måla tavlor igen. 
Hon har berättat flera gånger om en kurs hon gick för flera år sedan och vilken fantastisk människa och konstnär hon var som höll i kursen. 

Den kvinna hon pratade om känner jag privat och där fick jag idén att låta dom träffas 😃


Så i onsdags när jag skulle städa hos kunden så hade jag även konstnären med mig. 
Å herregud så glad kunden blev. Hon pratade, skrattade och målade. 
Så underbart att se ❤

Snacka om att man mår bra i själen av att göra något för någon annan istället för att bara se till sina egna behov. 


Tusen tack för att du ställde upp och överraskade min kund. Du gjorde både min och hennes dag ❤

Nu är det helg och jag unnade mig lite finare grejor i sminkväskan idag. 


Ha en fin kväll och härlig helg! 

#1 - - Anki:

Ja du har då hjärtat på rätta stället❣

Svar: 😚
Mia Öhlund