Nästan helg...

Jobbat halv dag idag på jobbet men inte riktigt helg ännu. Nu ska jag sitta och fakturera ett tag...läs; hyffsat länge 😊

Titta hur min fredag började ute hos kund! 


Snacka om att jag har bästa kunderna! Ja jag vet...jag kanske tjatar om mitt jobb men bättre går inte att få. 

Många tror att vi är som hemtjänsten som kommer och går och inget hände. Mina kunder väljer själva vad dom vill göra med sina timmar och ingenting är omöjligt 😉
Jag har fått de bästa av vänner i vissa kunder,  kunder som agerar bollplank, vissa som man pratas vid på telefon emellanåt....det är som min lilla extra familj hela högen 😊

Kiwifrukten följde med idag efter att ha surat ihop totalt i två dagar då hon fått vara hemma. Och hon gladdes åt mig då jag utropade Heeelg! 

Åkte förbi mor och far när jag ändå passerade. Farsan psykade ner henne med en skorpa...haha 


Kolla muntergöken...typ sur som en citron! Nåja hon fick så klart skorpan till slut. 


Vet du vännen...hinner inte mer just nu, måste fixa fakturorna. 
Men vi hörs kanske i helgen. Kram. 

#1 - - Anki%252525252525252520Edin:

Det är alltid så roligt att läsa din blogg 😍Kram

Svar: Tack fina du. 😊
Mia Öhlund