Midsommarhelgen...

 
...midsommarhelgen gick i målarfärgens tecken. Nu är taken och taklister målade. Skönt!!! Snälla pappa hjälpte mig med det medans Henke och mamma hade egna projekt.
 
Besöken har trillat in under helgen och jag är så tacksam för alla människor som delar vår glädje över huset.
 
 
 
Köket med dom vackra nya fönsterna, taket målat & fondvägg i pärlspont färdiggrundad
 
 
 
Vardagsrummet
 
 
 
Vardagsrum och i bakgrunden dom nya pardörrarna där det tidigare satt enbart ett fönster i rummet mellan kök och vardagsrum
 
 
 
Jag & gamla Zmilla tar en mysstund på golvet
 
 
 
Innan fönsterna kom på plats och med golvvärmeplåtar
 
 
 
Nya blivande golvet. Det mönstrade kommer hamna i hallen och det enfärgade i resten av nedervåningen...kommer bli sååå spännande att få det på plats!
 
 
 
Lyra & pappa provade fiskelyckan Midsommarafton & trivdes i varandras sällskap
 
 
 
Vi avslutade midsommarnatten jag, Henke & Jämtarna med vackra motiv i naturen och bara kände tacksamhet över allt vi fått och alla nya bekantskaper som betyder mycket för oss.
 
#1 - - Sis:

Bästaste sis o Zmillisen, precis som jag minns er båda! 💜