Min blogg

Min blogg är till för dig och mig.
För dig att läsa, för mig att ventilera och berätta. Vem just du är vet jag inte men är tacksam att du tar dig tiden att titta in. 
 
Visste dock att jag hade en väldigt speciell läsare, som trots avsaknad av datorn men med hjälp av nära och kära, följt vad som hänt i Lillträsk. 
Hennes och mina tankar och känslor för detta ställe, identiska trots vår åldersskillnad på 50 år. 
 
 
 
Vi köpte Lillträsk av Allis med löftet att ta hand om stället och göra det fint. 
-"Jag visste att ni skulle köpa det" sa hon när vi sågs sist och jag kände med hjärtat att hon menade det. 
 
Tyvärr finns inte denna fantastiska människa kvar, borta sedan några veckor. 
Fått veta att hon in i det sista tittat till Lillträsk via min blogg. Detta gjorde mig väldigt rörd och glad. 
Jag hoppas innerligt att hon fortsätter att titta till detta fantastiska ställe... 
Tacksam över att jag fått träffa henne. 
 
 
 
 
#1 - - Karin Lidman :

Hej Mia!
Vad fint du skrivit om våran mamma. Hon har verkligen varit så glad att ni med så stor kärlek tagit hand om Lillträsk, som betydde så mycket för henne. Kramar f oss