Lurad?

Har du blivit lurad idag? Inte jag vad jag vet...men så har jag tillbringat stora delar av dagen bara med hundarna, och dom har nog inte lurat mig 😊

Bakade lite på förmiddagen, Henke har nämnt havreflarn så jag gjorde sånna och två olika mördegskakor. Det är så jäkla kul! 

Perfekt dag att vara inne på...snöat hela dagen 😯 Lyra och Kiwi tyckte nog oxå att det var skönt att få vara inne med sin bakande matte idag. 


Henke och vår jaktledare Börje tog en tur på marken och satte ut "godis" åt älgarna. 


Idag har kropp och knopp klaffat. Mår bra av att vara hemma och grejja på. 

Känns som att jag landar mer och mer. Vet inte om det beror på "lyckopillerna", att kroppen nu är ren från konstgjorda hormoner eller att jag bara mår bra. Men det spelar ingen roll...
Huvudsaken är att man 
 Har sinnesro att acceptera det man inte kan förändra, mod att förändra det man kan  och förstånd att inse skillnaden...

Så sant..

Att sluta jämföra, 

att sluta göra eller inte göra för att folk ska tycka eller tänka, 
att sluta tänka "tänk om..."

Att leva medans man lever! Livet går inte i repris och vi har inga extraliv. 

Ha en fin kväll.