Fika x 2

Vilka fina två dagar jag har haft. Igår fick jag min lite försenade födelsedagspresent. Anita gav mig en present som innefattade mat, fika och åktur. Så igår åkte vi till Jössgården och åt god lunch, vandrade runt på den fina gården och sedan fikade vi. 

Vilket fantastiskt ställe!!!

Nedre bilden är bagarstugan...


Där fanns även en hörna med saker man kunde handla. Jag kunde inte motstå burken med fast såpa med doft av enträ. Kommer bli perfekt till vårt gamla köksbord. Här inspekterar Stina burken. 

Rekommenderar verkligen ett besök på Jössgården. Fanns även kaniner, tuppar och höns och hästar som de mindre besökarna säkert uppskattar. 


Idag var det dags igen för fika. Jag hade bjudit Margaretha, min halvtids anställda, på en liten fikastund idag för att visa min uppskattning till henne. Vi slog på stort 😊


Shoppade dessa fina till badrummet. Tyckte dom passade fint hos oss. 

Dollarstore 20 kr styck. 

Nu lite friidrott 😊

Kram ❤