Bildbomb

Hej vännen! Har du semester eller har du kanske börjat om att jobba? 

Idag börjar min andra och sista semestervecka. Skönt med ledigt men inte heller någon panik över att börja jobba. 
Vi har hämtat hem en efterlängtad och planerad valp. Harklockans Finn-Ayla.

Så nu har vi både en finsk stövare och en hamilton. Blir intressant att se hur dessa två tjejer artar sig. Både hundar och katter tycker om varandra och det gör mig glad. 


Ayla har hunnit med mycket på sina få dagar här. Hon har följt till mina föräldrar på kaffe och fika. Kiwi oxå. 


Hon fick vara med på kalas en stund då fina vännen fyllde jämna år. 


Sen blir det mycket promenader i skogen och här hemma. 


Igår hjälpte hon oss att snitsla till några älgpass...


Kompis har blivit som en hund han med, följer med på promenad lite i bakgrunden. Ser du honom högst upp i bild?


Stina har också börjat följa med och det värmer mitt hjärta...denna lilla lilla fröken som kommer från dåliga förhållanden. 



Stina och Ayla sover ofta tillsammans. 


Så nu vet du hur vi har det här i skogen. 

Ikväll ska det åska, mysigt tycker jag. 

Jag och mina gamla klasskompisar Åsa, Anna och Malin träffades häromkvällen. Uppskattar verkligen vår kontakt. Kram på er! 

Imorgon blir det surströmming hos mor och far till lunch. Dreglar redan...mums!

Hoppas du har det bra och att du gillat bilderna på de små. Klicka gärna på hjärtat i så fall. 
Kram. 

#1 - - Anki%2525252525252525252525252525252525252520Edin:

Så fina bilder på de små😍

Svar: Tack
Mia Öhlund