Första semesterdagen

Första dagen på semestern och vi tar det bara lugnt. Igår skickade vi hem Henkes pojk med flyget och allt gick bra. Blev sent innan vi var hemma. 


Kiwifrukten risig i magen så hon har varit tvungen att ta det lugnt. 
Kompis och Stina busar inne och ute, underbart att se 😍

Vet inte om det bara är jag...men har man en gammal trapp så ska det banne mig sitta en katt där. 


Jag och Kiwifrukten har stått nere vid älven och fiskat en stund. Fick en hyffsad abborre som jag släppte tillbaka. 

Så skönt stå och bara finnas i naturen. Sen blev myggen för besvärliga med Kiwi så vi gick upp till huset igen och satt på bron med Kompis och Stina.
Henke fiskar i närliggande tjärn med en granne. 

Folk undrar om reiki healing behandlingar. Jag har inte semester från dessa så är du i behov av behandling ring 0731811131



Lämnar dig för denna gång med en bild på Kiwifrukten som fick åka i framsätet från hundgården och till huset. Snacka om att sitta som ett ljus 😂😂😂 gullpigan.


#1 - - Anki%2525252525252525252525252520E:

Hej. Ska höra med din mor när hon kan tänka sig följa mig och sen när du har tid☺

Svar: Okej.
Mia Öhlund