En humlas död

Hej vännen. Hur är det med dig? Har du oxå varmt? Här är solen delvis bakom moln men solsidan visar ändå +28 grader 😥


Kiwifrukten och Greta fick tag på en humla som dom med glädje mördade långsamt. Teamwork!!


Mina söttjejer ❤


Var tvungen premiärdoppa reven nu ikväll...kanske imponera mannen med en storsata borre..men icket!!
Spela roll, bara att stå nere vid älven är rena rama terapin och helt gratis. 


Funderar på vad jag ska skriva...händer inte så himla mycket, eller jo det händer något hela tiden. 

Skönt med helg iallafall...
Vad ska du göra i helgen? 
Kiwifrukten ska på utställning imorgon. Hoppas det går bra även om ena gullörat är insmort med typ tjära från någonstans...huuu...försökt duscha bort men det är nog bara rakapparaten som hjälper. 

Sitter och skriver inhandlingslista. Skönt åka och handla på kvällen efter alla andra 😋
Vi ska börja om med LCHF. Henke mår bäst på det. Jag blir lite less efter ett tag...men då kan jag ju äta annat just den dagen. 

Glöm inte bort att boka reiki behandling. Finns kvällstider nästa vecka. Är du lite osäker så är det bara att ringa och fråga.
0731811131 

Ta hand om dig och ha en fin kväll. 

#1 - - Anki%25252525252525252525252525252520Edin:

Hej. Här är det oxå rätt så bra😀 Vill boka en kväll till veckan om din mor har tid att följa😉Spelar ingen roll för mig vilken kväll det blir.

Svar: Ok jag hör av mig 😊
Mia Öhlund