Mycke nu...

Förlåt mig fina du att jag beter mig som om jag glömt bort dig, det har jag inte. 

Men jag tror att det har varit något varje dag och kväll förutom att jag jobbar. 
Ikväll känner jag mig som en liten disktrasa...men mår bra och har kul 😄

Vi drog iväg härom kvällen och köpte bil. En Subaru outback. Jättefin och skön att köra. Diesel. 
Det var en varm och solig kväll så jag kastade skorna och lät fötterna få kika på naturen. 

En annan kväll åkte vi och hämtade hem lilla Kompis 😊 jisses vilken liten buse han är! Och världens goaste. 


Och Kiwifrukten är helt otroligt snäll och förstår att det är en liten kompis hon har att göra med. 


Har hunnit ha en del reiki behandlingar oxå. Så himla roligt det är. Tacksam över att kunna ge människor en stund lugn och ro. Avslappning och lindra oro, smärta och stress. 


Vad ska du göra midsommarafton? 


Här blir det lugnt och skönt...ska göra några uråldriga ritualer jag velat göra länge. Annars ska vi nog unna oss lite god mat och bara vara. Härvaro. 
Känns som att jag behöver det...

Tack för att du tittar in och tittar till mig. Klicka gärna på hjärtat innan du går så jag ser att du varit här. 

Ta hand om varandra.