Handmade

Så kom äntligen paketet som jag beställt via Wish...typ en månad drygt för sent men det gör inget, är så glad över mina fina band som ska pryda tårtor 😊


Katterna blev lika glad som jag och lekte med banden 😄 Stina tyckte det var spännande och Kompis bet några gånger i ena bandet. Sötisar? 


Under förra veckan fick jag sjukskriva mig stora delar...helgen före så skadade jag mitt knä i skogen. Aldrig haft problem eller skadat knät...jäklar så ont det gjorde! 

Fick tid hos sjukgymnast igår som konstaterade kraftig ligament skada. Bara tur att det höll ihop. Men jiisezz 🤤
Bandage och övningar och jobba som vanligt. 

Höstlov har det varit och då kom Henkes grabb hit. Alltid lika kul att ha honom här.
Han och Henke har jagat, vi har bakat och allmänt bara myst. 

Det var förresten grabben som gjorde tårtbotten till den blå tårtan och även hallonmoussen...men bästa är väl ändå när man får slicka ur skålen? 😉


Vi bakade även en kladdkaka som vi prydde med ett hjärta. Den fick Henke av oss för att vi älskar honom. 


Å den där grabben...haha...påstår att han inte sover i bilen...jag tog honom på bar gärning 😃😄


Men nu måste jag ta och börja med maten. Hoppas du har det bra. Kram. 


#1 - - Anki%252525252525252525252525252525252525252525252520Edin:

Fina killar du har😍

Svar: Jajamensan 😍
Mia Öhlund