5 år

Idag för exakt fem år sedan så ändrade jag min väg i livet. 

Jag hade länge planerat att lämna mitt gamla liv som grå, nedstampad liten mus. Ett liv i skuggan. Ett liv som inte var ett liv.

Idag för exakt fem år sedan upplevde jag för första gången i mitt då 36 åriga liv en urkraft som exploderade inom mig, en kraft att våga tacka Ja till liv, kärlek och självständighet. 

Idag för exakt fem år sedan visste jag för första gången vad jag ville med mitt liv. Och det var plötsligt det enklaste i hela världen att bara sudda ut 20 år av gammalt liv...

Idag fem år senare...fortfarande djupt tacksam över att jag lyssnade på min urkraft. 

Tack älskade Henke för att vi körde racet som alla trodde var vårat största misstag....dom fattade inte.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

#1 - - Anki%2520Edin%2520:

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤