Bakar

Började morgonen med att ligga och bara njuta av det som finns utanför fönstret. 

Träd, sol och vatten...

Gäller att varje dag stanna upp och verkligen titta på det som finns omkring..oavsett vart man är.

Hitta det vackra och tacksamheten. 
Lätt att glömma, 
njutbart då man ser.

Hosta och lite feber imorse så jag och Kompis kröp ihop på reikibänken där solen låg på. Att ha dessa djur nära, nära och känna deras värme och omtanke...
Härvaro. 

Efter vilostund och besök av en sommargranne kände jag mig lite piggare så då satte jag igång med bak av tårtbottnar. Har en liten vision...

Ska visa dig då den är klar. Inte bara att kasta ihop en tårta om man ska göra det på riktigt minsann. 

Kiwifrukten löper!! Skitkul då harjakten började igår...

Dessutom blir hon alltid skendräktig oxå..dubbelskitkul!

Jaja...funderar mest på varför hon löper nu? Hon löpte ju hela Maj och då tänkte man ju att hösten var räddad... 
Någon som har nån teori om detta? 

Passade på att fota Ayla när hon var stilla och trött för en gångs skull..höhö 😊

Men visst är stövarvalpar underbara? ❤

Nu måste jag springa iväg och pinka  (totalt ointressant jag vet..) och sen titta till min tårtbotten. 


Ha en fin kväll!