Att hitta...

Men hallå på dig, jodå jag lever och livet rullar lite fort emellanåt så jag hinner knappt skriva! 
Hur är det med dig? Hoppas att du mår bra och inte snöat in helt och hållet...huua vad snö det kommer 🌨❄

Jag har städat bilen nu på eftermiddagen...fy vad massa skräp man åker runt med, iallafall jag. Nu är bilen betydligt bättre och vet du....mitt i all skit så hittade jag 2 skålar som jag köpte för ett bra tag sedan!!
Helt glömt bort att jag hade dom där, och visst är det lite kul att hitta saker man glömt bort...då känns det nästan som att man fått dom 😉

10 kr styck 😃

Här är det bus ikväll...två hundar och en leksak....och en matta som flyger. 





Och jag måste ju berätta....igår hade jag lite haveri på bilen. Ringde en bekant vars gubbe kom med traktor. Hade med mig minitårtan i bilen och tänk att den kom till så bra användning...gav bort den som tack och han blev himla glad 😊




Mina tårtplaner börjar ta form....men vågar jag?? Tänk att det ska vara så svårt att ta steget ibland. Varför är man så feg?
Senast jag var hos ett medium/sierska så sa hon att tårtorna skulle komma igång i Mars. Kan hon ha rätt?
Tror du det?
Om någon bara kunde säga vad som är rätt och fel!